עסקים למכירה יש לפרסם בדרך שונה מפרסום של על מוצר אחר. לא מדובר במכירת מוצר צריכה או שירות, אלא במכירת פוטנציאל של רווחים שיאפשרו לקונה להמשיך את הפעילות העסקית של העסק ולהתפרנס ממנו תוך שהוא מנהל ומתפעל אותו. עסקים למכירה יש בתחומים שונים ומגוונים החל מחנויות, בתי אוכל שונים, מפעלי תעשייה, עסקי לוגיסטיקה שונים, משקים חקלאיים, חברות טכנולוגיות וכדומה.
השאלה שאנו חייבים לשאול את עצמנו היא מה בדיוק אנו מציעים למכירה כאשר אנו מפרסמים עסקים למכירה? את העסק? הציוד? הלקוחות? המיקום? והתשובה מורכבת מכל הנתונים הללו, ויש לדעת מה להדגיש בפרסום העסק כדי להגדיל את קהל המתעניינים על מנת שיפנו אלינו ויתחילו משא ומתן לקראת רכישה.
מוניטין – עסקים למכירה אינם אוסף של ציוד וחומרי גלם בתוך מבנה. עסקים למכירה הם בעלי מוניטין וזה הדבר הראשון והחשוב להתמקד בו. מוניטין נמדד בקהל הלקוחות של העסק, לקוחות מזדמנים ולקוחות קבועים וחוזרים, לקוחות גדולים, לקוחות בינוניים וכדומה. לקוחות אלה הם שיפרנסו את העסק גם בעתיד ולכן חשוב לפרט את המוניטין של העסק לפרטי פרטים. כיום, בעידן המחשבים והאינטרנט לכל עסק יש תוכנה לניהול לקוחות שאותה ניתן להציג בפני קונה פוטנציאלי.
ציוד – עסקים למכירה מציעים גם את הציוד של העסק למכירה ויש לעשות חישוב שווי הציוד במקום לפי מפתח בלאי מקובל בכל ענף וענף. בעסקים שנותנים שירות כמו בתי קפה או מסעדות הדבר מצריך ירידה לפרטי הפרטים עד לרמת מספר המזלגות במסעדה. נתון זה חשוב ויש לפרט אותו לפרטים.
נתונים כספיים – עסקים למכירה חייבים להיות שקופים ולהציג את כל הנתונים הכספיים של העסק. הקו התחתון הוא תמיד הרווח הפוטנציאלי של העסק והוא מחושב משקלול ההוצאות של העסק מול ההכנסות שלו.