מכירת מוצרים בזול יכולה להיות מאד אפקטיבית ולהביא להגדלת המכירות, אבל יש להיזהר שמכירת מוצרים בזול לא תביא בסופו של דבר, חלילה, להפסדים כספיים של העסק שלכם. מוצרים בזול הם תמיד מוצרים חשודים בעיני ציבור הלקוחות. מצד אחד כולם מחפשים מוצרים בזול או שירותים בזול, אבל מצד שני רווחת הדעה כי מוצרים זולים, פחות טובים ואמינים. על כן, יש להבין עד כמה זול ניתן למכור מוצרים על מנת שיישארו אטרקטיביים וכדי שלא יסווגו על ידי הקהל כמוצרים אשר אינם איכותיים דיים.
השאלה הנצחית היא עד כמה ניתן לרדת במחיר על מנת לשכנע אנשים כי המוצר הוא איכותי וזול ולא זול בלבד. הסיפור של יבואן המיקרו - גלים אשר רצה למכור את הסטוק שלו בחצי ממחיר השוק בתחילת העשור הקודם הוא דוגמה מובהקת לכך. כאשר הוריד היבואן את המחיר בחצי, לא האמין הציבור כי המוצר איכותי מספיק ועל כן נמנע מלרכוש אותו. כאשר החזיר היבואן את המחיר לרמת המחירים המקובלת בשוק בהנחה קטנה נחטפו המכשירים כאילו והיו מציאה חמה .
יש מחסנים שלמים של מוצרים בזול אשר אינם מוצרים זולים או לא איכותיים כלל וכלל. מוצרים בזול יכולים להיות גם מוצרים פשוטים וחשובים אשר נמכרים בזול כמעט בכל מקום בגלל האופי שלהם. צרכי משרד למשל יכולים להיות מוצרים בזול וכך גם מוצרי מטבח שונים וכיוצא באלה. מוצרים בזול אינם מוצרים זולים ואין לשווק אותם בצורה זו כלל. מוצרים בזול ניתנים לרכישה בסטוקים גדולים לשיווק קימעונאי או סיטונאי .
אם אתם מחפשים מוצרים בזול לשיווק באתרי אינטרנט שונים כאלה ואחרים, תוכלו לחפש את המוצרים עצמם באתרים מיוחדים אשר מחברים בין אנשי עסקים שונים. פלטפורמות אלו לעסקים הן בדיוק מה שאתם צריכים על מנת למצוא מוצרים בזול מסוגים שונים, שותפים עסקיים, סטוקים למכירה, משקיעים ליוזמה העסקית החדשה שלכם וכיוצא בזה .