אתר האינטרנט inbc.co.il (להלן:"האתר"), מופעל ע"י חברת אי.בי.סי. חיבורים עסקיים ח.פ. 558115804 (להלן:"החברה").
האתר משמש גם כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים מסוגים שונים לרבות מוצרי חשמל, מוצרי אלקטרוניקה, מולטימדיה , מחשוב ,טקסטיל ועוד. (הכול להלן:"המוצרים"), ע"י הגולשים ברשת האינטרנט, ואשר משתתפים במכירות השונות המוצעות באתר.
באתר ניתן לרכוש מוצרים ב 2 שיטות: מכירות קבוצתיות ובמכירות פומביות.
המשתתף יוכל לרכוש באמצעות האתר מוצרים ממיטב היצרנים והיבואנים הפועלים בישראל (להלן:"הספקים").
כל הזמנה ואספקה של מוצר מהאתר, כפופה לקיומו במלאי אצל הספק הרלבנטי.
ההשתתפות במכירות כפופה לתנאים כמפורט בתקנון זה. על הגולש המבקש להשתתף במכירות לעמוד בכל התנאים הקבועים בתקנון.
קריאת התקנון מהווה אישור והסכמה לכל הסעיפים המופיעים בו.
בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות התקנון לבין פרסום אחר כלשהו, תגברנה הוראות תקנון זה.
תקנון זה הוכן בהתאמה להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א- 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (הכול להלן:"חוק הגנת הצרכן") . החברה שמה דגש על כך שפעילותה תהיה אך ורק עפ"י חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה להוראות חוק הגנת הצרכן, גוברות הוראות חוק הגנת הצרכן.
התכנים המועלים באתר עשויים להיות מוצגים בכל מדיה אחרת, לרבות במדיה הסלולארית,בטלוויזיה,בעיתונות כתובה ו/או ב אמצעי אחר מלבד האתר, והוראות תקנון זה יחולו בכל מדיה כאמור.
אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם את התכנים המופיעים באתר או להשתמש בתכנים בכל דרך אחרת, ללא הסכמת החברה מראש ובכתב.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לעדכן את התקנון בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא צורך בהודעה מוקדמת, וכל שינוי יחייב מרגע פרסומו באתר.
לשון זכר לצרכי נוחות בלבד. האמור בתקנון זה בלשון זכר, גם לשון נקבה במשמע.
הגדרות
בתקנון זה, יהיה למונחים שלהלן, את הפירוש שרשום לצידם:
האתר - לרבות כל חלק ממנו.
החברה - בעלי האתר ו/או מנהלי האתר ו/או מתכנני האתר ו/או מתחזקי האתר ו/או מפעילת האתר.
תוכן – כל חומר המופיע באתר או חלק ממנו לרבות טקסטים, באנרים, צילומים, תמונות, מחירים וכו'.
משתתף- גולש באתר שמזמין מוצר באמצעות האתר.
לקוח- משתתף שרכש מוצר באמצעות האתר והעסקה אושרה ע"י חברת האשראי.
חוק הגנת הצרכן- חוק הגנת הצרכן ,התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.
מוצר חדש- מוצר חדש לחלוטין באריזה מקורית סגורה.
מוצר מחודש- מוצר תקין שאריזתו המקורית נפתחה, ונעשה בו שימוש תקופת קצרה, אשר הוחזר ליצרן ונבדקה ואושרה תקינותו ע"י היצרן ונארז מחדש על ידו, ונרשם במקום בולט על גביו כי הוא מחודש.
מוצר משומש- מוצר תקין שנעשה בו שימוש, וצוין על גביו כי הוא משומש.
מוצר עם ליקוי חיצוני- מוצר חדש תקין שנפל בו פגם חיצוני ואסטטי בלבד שאין בו כדי לפגוע בתקינותו ובתפקודו של המוצר.
תנאים לכשירות המשתמשים באתר
אדם רשאי להשתתף במכירות שבאתר אך ורק מי שמתקיימים בו כל התנאים הבאים ובמצטבר:
כל אדם מעל גיל 18, בעל תעודת זהות ישראלית, הכשיר לבצע פעולה משפטית או כל תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
המשתתף קרא את תקנון האתר ואישר אותו בדרך שנקבעה באתר.
ברשות המשתמש תיבת דואר אלקטרוני וכתובת מגורים בישראל.
ברשות המשתמש כרטיס ישראלי או בינלאומי בתוקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
ההשתתפות מותנית בהרשמה לאתר ובמסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים. החברה רשאית למנוע ממשתתף שמסר פרטים לא נכונים לקחת חלק במכירות שהיא מבצעת במסגרת האתר.
המשתתף יזמין מוצרים לשימושו הפרטי בלבד ולא יסחר בהם.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהא רשאית לפי שיקול דעתה ובכל עת לבטל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש להשתמש באתר אם הוא ביצע מעשה בלתי חוקי, ו/או מסר לחברה בכתב או בעל פה פרטים שגויים, ו/או הפר תנאי מתנאי התקנון, ו/או הוא ביצע מעשה שיש בו כדי לפגוע בפעילות האתר ו/או בחברה, ו/או אם יש לחברה יסוד סביר להניח כי הוא סחר או מתכוון לסחור במוצרים אותם הוא הזמין ו/או מתכוון להזמין באמצעות האתר.
פרטי המוצר והמכירה
לכל מוצר המפורסם באתר יוצגו פרטי המכירה, הכוללים את השם המסחרי של הספק ופרטיו, שם המוצר, מחיר המכירה, סוג המכירה, מפרט המוצר, פרטי אחריות ואספקה, תנאי תשלום, דמי משלוח, התקופה שבה הצעת המחיר תהיה בתוקף, סטאטוס המוצר (חדש/מחודש/משומש/עם ליקוי חיצוני), תמונה, וכל פרט רלבנטי אחר ( הכל להלן:"פרטי המכירה").
למען הסר ספק, יובהר כאן כי התמונות המוצגות באתר לצד המידע אודות המוצר הן להמחשה בלבד, והן מפורסמות באחריות ספק המוצר בלבד.
המחירים המוצגים באתר הינם בשקלים וכוללים מע"מ.
הרשמה לאתר לצורך ביצוע של הזמנה
לצורך ביצוע הזמנה של מוצר, יידרש המשתתף לבצע הרשמה לאתר באמצעות בחירת שם משתמש וסיסמא, ולאשר כי קרא וקיבל על עצמו את הוראות התקנון (להלן:"הרישום לאתר").
במסגרת הרישום לאתר על המשתמש למסור פרטים אישיים כגון: שם, מס' תעודת זהות, מין, כתובת עדכנית, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון נייד, מספר טלפון בבית, מספר כרטיס אשראי, וכן פרטים נוספים ככל שיידרשו לצורך ביצוע ההזמנה.
משתתף שאינו מעוניין למסור פרטי כרטיס האשראי באתר, יוכל לסמן באתר במסגרת תנאי התשלום- עסקה טלפונית, ואזי פרטי כרטיס האשראי ימסרו טלפונית לנציג שירות של החברה אשר יצור קשר עם המשתתף לפי מספר הטלפון שישאיר המשתתף. ידוע למשתתף כי כל שיחות הטלפון עם האתר יוקלטו לצורך בקרה, ובעצם פנייתו הטלפונית לאתר לצורך מסירת הפרטים הוא נותן את הסכמתו לכך שהשיחה תוקלט.
ככל שתאושר הזמנת המשתמש על בסיס הפרטים האישיים והאחרים שמסר, ותתבצע רכישה, יחשב המשתמש משלב זה – כלקוח.
על מנת שההזמנה תאושר ותבוצע ביעילות ובמהירות, יש להקפיד על מסירת פרטים מלאים ומדויקים.
אישור ההזמנה ע"י חברת האשראי
אישור ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיס האשראי של הלקוח שאת פרטיה יעביר הלקוח במסגרת הרישום או ימסור הלקוח טלפונית לחברה (להלן:"חברת האשראי"). החברה תקבל אישור מחברת האשראי על תוקף הכרטיס ואישור העסקה.
עם קבלת אישור/סירוב חברת האשראי לביצוע העסקה, תינתן הודעה מתאימה ללקוח באמצעות הדואר האלקטרוני שמסר הלקוח, כי העסקה אושרה או סורבה ע"י חברת האשראי.
ההזמנה תחשב כמאושרת רק לאחר קבלת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה, ומועדי המשלוח יחלו להימנות רק ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
בעת קבלת המוצר, על בעל כרטיס האשראי להציג תעודת זהות או תעודה מזהה אחרת הכוללת מספר ת.ז. כדוגמת רישיון נהיגה או דרכון ולחתום על תעודת משלוח.
משלוח הודעת גילוי ללקוח לאחר אישור העסקה.
בתום השלמת הפרטים בטופס ההזמנה, יחויב כרטיס האשראי של הלקוח ולאחר החיוב יקבל הלקוח הודעה "טופס גילוי נאות" בדואר האלקטרוני (להלן:"הודעת הגילוי").
הודעת הגילוי תכלול:
שם המוכר, מספר הזהות/מספר התאגיד והכתובת של העוסק ושל הספק בארץ ובחוץ לארץ.
התכונות העיקריות של המוצר או של השירות.
מחיר הנכס או השירות ותנאי התשלום החלים על העסקה.
האופן שבו יכול הצרכן לממש את זכותו לבטל את העסקה.
שם היצרן וארץ ייצור של המוצר.
תנאים נוספים החלים על העסקה, אם קיימים.
משלוחים ומועדי אספקה
מרבית המוצרים שמוזמנים באמצעות האתר, יסופקו ללקוח ע"י החברה ו/או מי מטעמה ו/או ע"י הספקים ו/או מי מטעמם, לפי העניין, בתוך 7 ימי עסקים, אלא אם כן צוין אחרת בפרטי המכירה של המוצר. להסרת ספק, ימי שישי שבת, מועדים וחגים אינם נמנים עם ימי עסקים.
תשומת לבך שאם הלקוח מתגורר באחד מהיעדים המיוחדים כמפורט ברשימה המצ"ב לתקנון זה, אזי זמני האספקה יהיו בהתאם למפורט ברשימה, או בפרטי המכירה, המאוחר מבין השניים.
על אף האמור לעיל, באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה ו/או מי מטעמה יהיו רשאים, לספק את המוצרים ללקוח תוך מועד אספקה אחר שיקבע לגבי כל מקרה ובמקום סמוך ומקובל לפי תיאום מראש עם הלקוח.
החברה לא תהא אחראית לעיכוב באספקת המוצר במקרה של מסירת כתובת שגויה ו/או חסרה ע"י הלקוח, ולא תזכה את הלקוח בפיצוי כלשהו עקב כך.
במקרה של עיכוב באספקת מוצר מעבר למועד שנקבע למשלוח, שלא עקב מסירת כתובת שגויה או לא מלאה, לא יגבו דמי משלוח מהלקוח וזאת כפיצוי מוסכם מראש על האיחור במשלוח.
החברה ו/או הספק, לפי העניין, יהיו רשאים לאפשר איסוף עצמי בתיאום מראש עם הלקוח לפי התנאים שיקבעו ע"י החברה ו/או הספק, לפי העניין. במקרה הזה החברה ו/או הספק לא יגבו דמי משלוח מהלקוח.
דמי המשלוח הנקובים בפרטי המכירה אינם כוללים הובלה לקומות גבוהות ו/או כאשר נדרש כח אדם נוסף ו/או מיומן ו/או שימוש באמצעים מיוחדים ו/או פירוק והרכבה. (להלן : "הובלה חריגה") במקרה של הובלה חריגה, ייגבה תשלום נוסף על דמי המשלוח הרגילים, בהתאם למען המסירה ואמצעי ההובלה הנדרשים.
דמי המשלוח ישולמו במעמד ביצוע ההזמנה באתר, בהתאם לנתונים שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. ככל שתתגלה אי התאמה בין הנתונים שמסר הלקוח לבין התנאים הקיימים בשטח לצורך אספקת המוצר, יחויב הלקוח בתשלום ההפרשים המגיעים לספק ו/או מי מטעמו, בגין דמי המשלוח.
התקנות בבית הלקוח
במקרה שהלקוח מעוניין בביצוע התקנה של המוצר שנרכש על ידו, ההתקנות יבוצעו רק ע"י הספק ו/או מי מטעמו בתמורה ובתנאים שיקבעו ע"י הספק , והן באחריותו הבלעדית של הספק ו/או מי מטעמו שביצע את ההתקנה.
להסרת ספק, החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לביצוע ההתקנה, איכותה ו/או עלותה, ואינה אחראית לכל נזק שיגרם, במישרין ו/או בעקיפין ללקוח בגין ההתקנה.
מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בכל מקרה שנדרשת התקנה בבית הלקוח, באחריות הלקוח לוודא מראש אפשרות ביצוע ההתקנה עפ"י הנתונים הקיימים בבית הלקוח ו/או המוצרים שנרכשו על ידו, והעלויות הכרוכות בכך.
במקרה שיתברר כי לא ניתן לבצע את ההתקנה בבית הלקוח על בסיס הנתונים שמסר הלקוח ו/או יידרשו תשלומים ו/או רכיבים נוספים לצורך ביצוע ההתקנה, והלקוח יסרב לביצוע התשלומים או לרכישת הרכיבים הנוספים, יוחזר המוצר לספק על חשבון הלקוח, והלקוח ייחשב כמי שביקש לבטל את העסקה, והחברה תהא רשאית לגבות ממנו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך.
סוגי המכירה באתר:
מכירה קבוצתית
במכירה קבוצתית פתוחה, מחיר המוצר קבוע מראש.
המכירה פתוחה לכל משתתף והיא מוגבלת בזמן, ובכמות הפריטים.
המחיר המוצג באתר במכירה פתוחה הנו המחיר הקובע. למחיר הקובע יתווספו דמי משלוח כפי שיפורסמו בפרטי המכירה.
לאחר שהמשתתף לחץ על הלשונית "הגש הצעה", תרשם הזמנתו במערכת האתר.ולאחריה יצרו איתו קשר משירות הלקוחות של האתר לצורך השלמת פרטי התשלום.
מכירה פומבית
במכירה פומבית יוצג באתר מחיר מינימום התחלתי למוצר מסוים (להלן:"מחיר המינימום").
המכירה פתוחה לכל משתתף, והיא מוגבלת בזמן ובכמות פריטים.
משתתף המעוניין להציע הצעה ילחץ על לשונית "הגש הצעה" במחיר שנקבע באותו הרגע.כל הצעה שניתנת ע"י משתתף ,מעלה את מחיר המוצר ב 1% ביחס למכירו הקודם.
אם התקבלה הצעתו, הלקוח יקבל הודעת "זכית!" ובמקביל, יחויב כרטיס האשראי שלו. תהליך זה יחסום את האפשרות להציע הצעות נוספות באותה מכירה. הלקוח יקבל הודעת גילוי בדואר האלקטרוני.
אם הלקוח ירצה להציע לרכוש מוצר נוסף לאחר שזכה במוצר במכירה אישית, הוא יצטרך לחזור לתפריט "הגש הצעה", ולהתחיל שוב את התהליך.
אם לא התקבלה הצעתו, תתקבל הודעה "לא זכית, נסה שוב" הלקוח יהיה רשאי להציע הצעה נוספת "הצעת מחיר 2" וכך יכול יהיה הלקוח להציע הצעות לרכישה עד הזכייה או עד שמיצה את כל האפשרויות להציע הצעות שניתנו על ידי האתר. אם הצעתו האחרונה לא התקבלה, יקבל אז הודעה "הצעתך האחרונה לא התקבלה".
החברה רשאית לקבוע מכסה שונה של הצעות מחיר לכל מוצר, ולא תהיה למשתמש זכות לערער על כך.
המחיר שהוצע ע"י המשתתף יהיה גלוי ויפורסם במכירה הפובית.
אחריות ושירות לאחר המכירה
מוצרים אלקטרוניים וחשמליים שמחירם מעל 150 שקלים נהנים מאחריות יצרן/יבואן לפי חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר המכירה) התשס"ו- 2006, כפי שיהיו בתוקף מעת לעת.
ניתן לעיין בתנאי האחריות של כל מוצר לפני רכישת המוצר, במסגרת פרטי הרכישה של המוצר.
תנאי האחריות לגבי כל מוצר יפורטו בהודעת הגילוי שתימסר ללקוח.
תעודת אחריות ומדבקת אחריות של היצרן/היבואן תימסרנה ללקוח יחד עם המוצר לפי חוק ובכפוף לתקנות הגנת הצרכן.
מוצרים שאזלו מהמלאי
כל ספק/יצרן /יבואן אחראי לעדכן את כמות הפריטים המצויים במלאי והעומדים למכירה, והחברה אינה אחראית לקיומם במלאי של המוצרים אצל כל ספק/יצרן/יבואן.
החברה עושה כל מאמץ להציג באתר את המוצרים הקיימים במלאי אצל כל ספק בזמן אמת. אולם, לעיתים אוזל המלאי של מוצר מסוים לפני שהוא הוסר מהאתר.
במקרה שמוצר אזל מהמלאי לפני שהוא הוסר מהאתר, הגורם הרלוונטי יצור קשר עם הלקוח, ויציע לו מוצר חלופי, ככל שניתן.
ביטול עסקה ע"י הלקוח
לתשומת ליבך, עסקה שמבוצעת באמצעות האתר הינה מוגדרת כ-עסקת מכר מרוחק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן. עסקת מכר מרחוק היא התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ההודעה בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק תעשה רק בפנייה בכתב באמצעות משלוח פקס או בדואר האלקטרוני למחלקת השירות של החברה מפעילת האתר שפרטיה מופיעים בסעיף האחרון של התקנון. לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק בעל- פה.
ניתן לבטל עסקה כאמור מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר (14) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת הגילוי, לפי המאוחר מביניהם.
אם העסקה מבוטלת עקב פגם במוצר ו/או בשל אי התאמה בין הפרטים שנמסרו בטופס הגילוי לבין המוצר שהתקבל בפועל ו/או אם לא סופק המוצר במועד שנקבע, החברה תחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם, כל זאת לאחר תאום עם הלקוח ואיסוף המוצר על ידי החברה ו/או עצירת אספקת המוצר ללקוח.
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר ו/או בשל אי התאמה, החברה תחזיר ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ותמסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבה מהלקוח סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר נושא העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. במקרה כאמור באחריות הלקוח למסור את המוצר לידי החברה ו/או הספק, לפי העניין ולשאת בהוצאות ההובלה ככל שיידרשו.
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה שנעשה בהתאם להוראות חוקי הגנת הצרכן, החברה תוכל לתבוע מהלקוח את נזקיה, אם ערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
עסקאות שלא ניתן לבטלן
לפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לבטל עסקאות מכר מרחוק של:
טובין פסידים (מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, כגון, מוצרי מזון, פרחים, תרופות).
מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה- 1995.
מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח.
מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.
ביטול עסקה ע"י החברה
החברה רשאית לבטל מכירה בין היתר במקרים הבאים:
אם יתברר לה שנפלה טעות סופר או טעות טכנית חריגה בהצגת פרטי המכירה של מוצר ו/או השירות.
עקב תקלת תקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שפגמה בהליך רכישה תקין.
אם יתברר כי במהלך המכירה נעשתה פעילות שאינה חוקית מצד גורם כלשהו.
במקרים של כוח עליון המונעים את המשך המכירה ו/או ניהולה באופן תקין.
החברה תשלח הודעה על ביטול הרכישה ללקוח בדוא"ל שמסר בעת ביצוע ההזמנה.
במידה ונשלח אישור עסקה ביחס למכירה שבוטלה, תימסר על כך הודעה לספק שבאחריותו לספק את המוצרים ו/או השירותים נשוא העסקה. במקרה זה העסקה תבוטל והלקוח יזוכה בעלות הרכישה.
במקרה של ביטול עסקה כאמור לעיל, לא תהא ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה ככל שפעלו בהתאם לאמור לעיל.
אבטחת מידע
החברה נעזרת בשיטות ההצפנה והאבטחה המתקדמות ביותר מסוגן בישראל כדי לשמור על המידע האישי של המשתמשים ו/או הלקוחות.
כל המידע אודות ההזמנה שביצע הלקוח מוצפן באמצעות מנגנון מאובטח ברמה המרבית. מספר כרטיס האשראי של הלקוח ונתוני הגבייה שלו בלתי אפשריים ל"פריצה" כיוון שהם מועברים למרכז ההזמנות, ומשם מועברים לשרת שאינו נגיש דרך האינטרנט.
החברה משתמשת בפרוטוקול (SSL (Secured Sockets Layer הפרוטוקול הנפוץ להצפנת מידע באינטרנט.
הגבלת אחריות החברה
החברה תהיה אחראית אך ורק לנזקים ישירים שייגרמו ללקוח או מי מטעמו שרכש מוצר באמצעות האתר. החברה לא תישא באחריות לכל נזק עקיף מכל מין וסוג שהוא.
מבלי לפגוע באמור לעיל, גבולות האחריות של החברה לכיסו נזק ישיר שייגרם ללקוח או מי מטעמו, מוגבלות לסך השווה לכפל שווי המוצר שנרכש.
הדין וסמכות השיפוט
על השימוש באתר יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
סמכות השיפוט במקרה של סכסוך תהא מסורה באופן בלעדי רק לבתי המשפט במחוז תל-אביב המוסמכים לדון בעניין.
פרטי החברה מפעילת האתר
למידע אודות האתר, ולשאלות הקשורות עם תוכנו ולביטול עסקה ניתן להתקשר עם מחלקת שירות לקוחות: בטלפון: 077-7088788 בפקס: 077-7088788 בדואר אלקטרוני: info@inbc.co.il